Продавець «Vadim» розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
369 відгуків
+380 (98) 777-71-17
+380 (67) 902-37-32
+380 (98) 090-04-90
«Vadim»
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону україни «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений чи повернутий в магазин з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -товар, не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин,сколів,потертостей і т. п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -збережені всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості : - зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути сплачений товар; – відправте нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте номер декларації відправленої посилки і № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення товару Неналежної якості : -зателефонуйте і повідомте про намір повернути сплачений товар -сообщите № декларации отправленной посылки и № банковской карты для возврата средств -после получения товара в течении трёх рабочих дней мы возвращаем Вам деньги или другой товар Все услуги перевозчиков или комиссии не перевод денег происходят за наш счёт . Обмен и возврат товара осуществляется через новую почту или любого другого перевозчика. Возврат средств осуществляется после того как мы получим товар. Возврат средств осуществляется на карту или денежным переводом в отделение логистических служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому разі, коли товар не належної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner